Tatil alışveriş sezonu Şükran Günü’nden sonra resmen başlarken, Cadılar Bayramı kendi omurga karıncalanma alışveriş sezonunu temsil ediyor. Rakamlar 2020’de düşüşe geçse de, dünyanın dört bir yanındaki insanlar her yıl Cadılar Bayramı kostümlerine, dekoruna, şekerlerine ve daha fazlasına milyarlar harcıyor.
Ve genç nesiller artan harcanabilir gelir paylarını Cadılar Bayramı’na harcamaya istekli olduklarından, sunduğunuz hizmetlerden bağımsız olarak, ruha girmeye karar verdiğinizde bu demografiye daha etkili bir şekilde ulaşacaksınız!
Herhangi bir tatil geldiğinde, düşük asılı meyvelerle çalışmak ve ikonik görüntülere güvenmek kolaydır. Ancak bir iskeleti başlık görüntüsüne tokatlamak, Cadılar Bayramı söz konusu olduğunda sizi rakiplerinizden tam olarak ayırmaz. Ayrıca, özel bir şey yapmak için zaman ayırıp ayırmayacağınızı kullanıcılarınız fark edecektir.
Yamadaki diğer tüm balkabağından sıyrılmak için kullanabileceğiniz aşağıdaki Cadılar Bayramı tasarım trendlerine göz atın.
Ürkütücü ama tatlı
Kan ve vahşet Cadılar Bayramı’nın ayırt edici özellikleridir, ancak perili tasarımlarınızı daha üst düzey hale getirmenin bazı yolları vardır. Birçok perakendeci, kafatasları ve gibi korkunç simgeleri florals ve allık tonları gibi daha yumuşak unsurlarla eşleştiren görüntülere eğiliyor.
Ev gibi ve trend bir şey göstermek, işçilik holdingi için mükemmel bir seçimdir.
Michael’ın ana Cadılar Bayramı sayfası, kıvrımın üzerinde trend bir fotoğraf kullanmanın harika bir örneğidir. Cadılar Bayramı sayfaları boyunca hala gizlenen birçok geleneksel canavar olsa da, sanat ve el sanatları zinciri önceden çarpıcı bir şey gösterdiğinden emin oldu.
Retro işlemeler
Bazen marka çizgisini çekmek ve peşinde olduğunuz atmosferi yaratmak zor oluyor. Kreşler veya sinema salonları gibi belirli işletmeler için doğru görüntü stilini bulmak kolaydır. Ancak karikatürik görüntüler veya eski okul korku filmi tasarımları sitenizle ilgili olmadığında, beklenmedik bir şey denemeniz gerekir.
Vintage cadılar bayramı tasarımları ve dekor fikirleri, güvenilirliğinizi incitmeden veya markanızı müşterilerinizin beklediğinden çok fazla bükmeden tatil ruhunu çağırmanın harika bir yoludur. Bu, özellikle geleneksel olarak bu tatile eğilmeyen şirketler için korkunç bir infografik veya katil görüntülü reklam için kullanmak için harika bir tema olabilir.
Büyülü eczacı
Apothecary, eğlenceli bir tatil dönüşü arayan e-ticaret siteleri için harika bir seçenektir. İster gerçek bir eczacı olun, ister diğer ürün ve hizmetlerin çevrimiçi satıcısı olun, envanter sayfalarınızı doğaüstü bir vitrin oluşturmak için yenileyebilirsiniz.
Görüntüleriniz aracılığıyla eklektik bir ortamı yeniden oluşturmak için kavanozlarda ve cam şişelerde daha küçük işletmelerin ürün fotoğraflarını çekin veya çevrimiçi envanterinize ilgi oluşturmak için yüzen küreler veya düşen yapraklar gibi ruhani arka plan animasyonları kullanın.
Renk seçeneklerini soğutma
Böylece, turuncu renklerinizin doğaçlama zamanıyla korkunç göründüğünü fark ettiniz. Neyse ki, elde etmeyi umduğunuz ruh halini yaratabilecek birkaç renk var ve biri mevcut markanızı güzelleştirmek zorunda.
Morlar ve yeşiller gibi serin renkler genellikle Tüm Yadigar Arifesi ile ilişkilidir, ancak kırmızı, kahverengi veya mavinin doğru tonu mevcut marka çabalarınızdan ödün vermeden aynı etkiyi elde edebilir.
Biraz uzun bir yol katediyor.
Geleneksel olarak Samhain’i çevreleyen birçok değişikliği görecek bir sektörde değilseniz, tüm web sitenizi elden geçirmenize gerek yoktur. Ancak, tamamen yeni bir görünüm tasarlamadan kullanıcılarla biraz eğlenebilirsiniz.
Kullanıcılarınıza sunduğunuz sezonluk indirimlerden veya promosyonlardan haberdar olmalarını sağlamak için basit bir açılır mesaj, Cadılar Bayramı seven bazı kullanıcılarınızı daha fazla bilgi edinmeye ikna etmek için yeterli olabilir. Ayrıca ana sayfanıza bir slayt ekleyebilir, ürpertici bir eklenti yükleyebilir, bazı basit ürkütücü simgeler kullanabilir veya ay boyunca görüntülemek için Cadılar Bayramı temalı bir logo oluşturabilirsiniz.
Olmadığın biri olma.
Başka biri gibi giyinmek Cadılar Bayramı geleneği olsa da, dijital çabalarınız hala sizin gibi hissetmelidir. Örneğin, BT Uzmanlarımızdan biri olan Arnie Sidik (bizimle çalışmalısınız!), Omaha merkezimizin Cadılar Bayramı goodie çantaları için bu harika çıkartmayı yarattı. Markamızdan beklediğiniz gibi eğlenceli ve davetkar ve Ashton’daki yeni evimizin ikonik bir özelliğini içeriyor: Millwork su kulesi!
Millwork Mumya, markalı Cadılar Bayramı tasarımının harika bir örneğidir
Unutmayın, kitlenizle konuşmak, mantıklı olmayan tatil temalı bir ürün satmak anlamına gelmemelidir. Kullanıcılar sitenizi ziyaret ettiğinde sevinç ve bağlantı hissi yaratmakla ilgilidir. Bu nedenle, hasat mevsiminden en iyi şekilde kaçınmak ve iyi tasarımınızın ödüllerini almak için bu ipuçlarını göz önünde bulundurun!