Uzak bir WordPress ajansını başarıyla yönetmek için ipuçları

Uzak bir WordPress ajansını başarıyla yönetmek için ipuçları

Uzaktan çalışma sıcak bir konudur. Sürekli gelişen teknoloji artı küreselleşme (dünya çapındaki küçük sağlık krizinden bahsetmiyorum bile), şirketlerin dünyanın farklı yerlerinde yaşayan personeli ve hatta seyahat ederken çalışmayı sevenleri istihdam edebileceği anlamına gelir.

Başarılı bir web tasarım ve geliştirme ekibini tek bir yerde yönetmek ve büyütmek yeterince zor olabilir. Bu nedenle, nadiren, dünyanın farklı yerlerinden, genellikle çok farklı saat dilimlerinde çalışan bir ekip yönetmenin karmaşıklığını hayal edin. Doğru sistemler olmadan, iletişimsizlik ve yanlış anlama tehlikesi vardır, bu da müşterileriniz için kötü ve işiniz için kötü haberdir. O kadar da kötü değil.

Uzaktan çalışmanın faydaları

İlk olarak, uzaktan çalışmanın işverenler ve çalışanlar için neden bu kadar popüler olduğunu hızlı bir şekilde hatırlatın.

İşverenler için, ofis alanı ve ekipman açısından değerli maliyetlerden tasarruf ederken, mahsulün kremasını küresel bir yetenek havuzundan seçebilecekleri anlamına gelir.

Bu arada çalışanlar, daha iyi bir yaşam kalitesine, daha rahat bir çalışma ortamına ve zamanlama esnekliğine sahip oluyor. Bu, okul tatillerinde ve okul sonrası aktivitelerde çalışabilecekleri, önemli teslimatlar için evde olabilecekleri ve spor salonlarında daha sessiz saatlerden yararlanabilecekleri anlamına gelir. Hatta kış aylarında toparlanmaya ve sıcak bir yere yönelmeye karar verebilirler.

Bu avantajların bir başka önemli alıcısı daha var: çevre. Uzaktan çalışma, yoldaki yolcuların miktarını ve büyük ofislere güç sağlamak için kullanılan enerji miktarını azaltır.

Uzaktan kumandanın takımın için doğru olduğuna ikna oldun mu? Zorluklarda gezinmenize yardımcı olmak için, uzak bir WordPress ajansını yönetmek için altı ipucu:

Doğru kişileri işe alın

Bunu yapan insanlara, işi gerekli son tarihlere kadar yapmak için güvenebileceğiniz insanlara ve mükemmel iletişimciler olan insanlara ihtiyacınız var.

“Doğru ekip üyelerini işe almak, başarılı bir uzak ekibi yönetmek için çok önemlidir.”

Uzaktan çalışma herkes için değildir- bazı insanlar kendilerini motive edemez veya motive etmek istemezken, diğerleri ofis ortamından uzakta iyi çalışmaz. Ortak çalışma ofisleri ikinci grup için yararlı bir çalışma ortamı sağlayabilirken, uzak ekip üyelerinizin ofisten uzakta başarılı olmak için doğru zihniyete ve motivasyona sahip olmasını sağlamak istersiniz.

Hedef ve beklentileri belirleyin

İnsanlar etkili bir şekilde çalışacaksa, bir proje için hedeflerini ve sorumluluklarını tam olarak anlamaları ve proje zaman çizelgesinde net olmaları gerekir.

Redbooth gibi, herkesin bir projenin nasıl ilerlediğini takip edebileceği ve kişisel ilerlemelerini takip edebileceği birkaç mükemmel proje yönetim aracı vardır. (Burada iletişim ve işbirliği için yararlı araçlar hakkında daha fazla bilgi yazdım.)

Ekip üyelerinin her haftanın sonunda bir güncelleme yayınladığı ve bir sonraki hafta için hedefleriyle birlikte bir hesap verebilirlik kültürü tanıtmak iyi bir fikirdir.

Zaman konusunda net olun

Ekip üyeleri farklı saat dilimlerinden çalışırken zaman her türlü soruna neden olabilir. Kötü sürprizlerden kaçınmak için World Time Buddy gibi bir araç kullanın, böylece uygunsuz bir saatte iş arkadaşlarınızla iletişim kurmaya çalışmayın veya en önemli katılımcılardan biri için gece yarısına denk gelen bir çağrı planlamayın.

Ekip üyelerinin çalışma saatleri konusunda şeffaf olmaları da önemlidir: başka bir yerde yarı zamanlı çalışıyorlarsa veya aileye bakmak gibi başka taahhütleri varsa, iş arkadaşlarının ne zaman kullanılabilir olduklarını ve ne zaman olmadıklarını bilmeleri önemlidir, bu nedenle bir projedeki iş akışı kesintiye uğramaz.

İletişim anahtardır

Bazı insanlar için, bir ofiste çalışırken dikkatiniz dağılmak kolaydır – dedikodu ve ofis siyaseti sizi elinizdeki önemli işlerden uzaklaştırabilir. Ancak uzak takımlar için tam tersi de bir o kadar zor olabilir.

Sessizlik olduğunda dikkatini dağıtmak veya motivasyonsuz olmak kolaydır. Slack gibi sohbet etmek için tasarlanmış bir araç, iş arkadaşlarınızla iletişimde kalmanın harika bir yoludur, düzenli görüntülü aramalar, toplantılar veya takılmalar birbirinizi biraz daha iyi tanımanıza yardımcı olur. (Nonverbal ipuçları size bir insan hakkında çok şey anlatır.) Ayrıca, bir sorunu veya projeyi bir telefon üzerinden tartışmak, uzun bir e-posta dizisi üzerinde işbirliği yapmaktan çok daha kolaydır.

Ekip içinde kişisel ilişkiler kurun

Ekibinizle kişisel ilişkiler kurmak ve onları birbirleri hakkında bilgi edinmeye teşvik etmek, güçlü bir ekip kültürü oluşturmak için hayati önem taşır. Ekip üyelerinizin hobilerinin ve ilgi alanlarının ne olduğunu öğrenin ve doğum günlerini hatırladığınızdan emin olun – işten sonra bir şeyler içmek için pub’a uğrayamayabilirsiniz, ancak hepiniz bir akşamdan kalmalık için mutlu yıllar şarkısını söyleyebilirsiniz. İkamet ettikleri ülkede önemli tatilleri hatırlarsanız bonus puanlar!

Mümkünse, ara sıra gerçek buluşmalar ayarlamaya çalışın, böylece takılabilir ve eğlenceli şeyler yapabilirsiniz. Bir takım inzivası veya eğlenceli bir gün, insanları bir araya getirmenin harika bir yoludur ve size e-posta yoluyla ortaya çıkmayan birbiri hakkında bir şeyler öğrenme fırsatı verir.

Saygı ve güven kültürünü aşılamak

Son olarak, ekibinize güven ve saygı kültürünü aşılamanız gerekir. Güven olmadan, sadece kendileri için çalışan bir grup bireye sahip olursunuz. Uzak bir ekipte, belirli saatlerde ekranınıza yapıştırılmayla ilgili herhangi bir kural yoktur. Ancak bunun işe yaraması için, takımdaki herkesin sözlerini yerine getirmeleri için meslektaşlarına güvenebilmesi gerekir, böylece hayal kırıklığına uğratılma endişesi olmadan işlerine odaklanabilirler.

Uzak ekibiniz başarılı olacaksa, güven, birbirlerinin inançlarına, bakış açılarına, felsefelerine, kişiliklerine, etiklerine ve yeteneklerine saygının yanı sıra temeldir.

“Takımınız güven ve saygı kültüründen yoksunsa, çok hızlı bir şekilde dağılmaya başlayacaktır.”

Uzaktan çalışma, dikkatle yönetilirse, işverenler ve çalışanlar için birçok avantaja sahiptir. Uzak bir takımınız var mı? Öyleyse, başarısını sağlamak için kullandığınız ipuçları ve araçlar nelerdir? Bize aşağıda anlatın.

Sırada ne var: Uzak bir ajans işletmek: Nasıl adapte olabilir ve gelişir

2007’den beri yarı uzak olan Londra merkezli Wholegrain Digital’deki arkadaşlarımızla, uzak ekipleri başarıyla geçiş ve yönetmeye adanmış bazı tavsiyeler sunmak için ortaklık yaptık.

Bu web seminerinde, Wholegrain Digital’in Genel Müdürü Tom Greenwood ile uzaktan çalışmanın inceliklerine dalıyoruz ve beklentileri tanımlama, iş/yaşam dengesini yönetme ve ekip üyelerinizle iletişim kurma konusundaki zorlukları tartışıyoruz. Siz ve ekibiniz için somut tavsiyelerle uzaklaşın. Başlamaya hazır mısınız? Web seminerine buradan katılın!

Yorum Yap
0 Yorum yapan